tisdag 27 augusti 2013

Vilken match!!!!!

Nu är det klart att det blir Vetlanda Dackarna möter i semifinal. Men vilken match det var i Kumla ikväll mellan Indianerna och Smederna. Många täta heat och mycket omkörningar. Det roliga var att förarna körde just också öppna luckor utan att köra fult.
Kommer bli hårt nu i veckan i matcherna mot Vetlanda. Det jäkligaste är att jag missar dem på grund av att jag jobbar. Får följa på nätet som vanligt på båten. Tror jag även jobbar när det är Finalerna också maximal otur för min del.
Men det kommer bli två grymma publikmatcher tror på nytt rekord i målilla faktiskt.
Sitter och beundrar min hall härifrån soffan är grymt nöjd med mitt jobb. Vill bara fortsätta med nästa jobb. Men får lugna mig lite och börja fundera ut vad jag ska göra med nästa projekt. Men det lutar åt resten av hallen kan man säga eller korridoren till sovrummet. Det är inte så mycket jobb där nya tapeter och lister runt dörrar och golvsockel.
Var ute och kollade in i trädgården lite idag också och det hade kommit nya blommor på mina rosbuskar. Trodde de hade blommat färdigt för i år. Måste kolla när man ska klippa rosor har aldrig haft såna så jag vet inte så mycket om dem.
Ja det var väl det som jag hade på hjärtat just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar