tisdag 20 augusti 2013

Hunnit med mycket idag.

Ja idag har jag inte legat på latsidan kan jag säga. Fast i vanliga fall brukar jag vara rätt trött dagen efter man har gått av båten och inte vilja göra någoting. Men idag har byggt färdigt stenmuren, klippt gräsmattan och varit och köpt vit färg till trädetaljerna i hallen. Så nu har jag det mesta till att börja med hallen får väl se om jag kör igång i morgon.
Lovade ju att visa tapeten jag köpt så här kommer den.
Nu ikväll körs de första kvartsfinalerna i elitserien i speedway. Västervik-Vetlanda och Smederna-Indianerna jag tippar Västervik och Smederna vinner ikväll. Får väl se hur mitt tips går denna gången. Så det blir att sitta och i soffan och kolla speedway. Nä nu börjar speedwayen dags att sluta blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar