torsdag 8 augusti 2013

Ingenting vol 2!!!!!

Även idag känns det som att jag inte har nåt att rapportera om. Så får väl göra som igår börja skriva så kanske det kommer smygande på mig vad jag ska skriva om.
En tanke slog mig just vilka som läser min blogg. Jag har mest folk från USA och Sverige hade även många personer från Ryssland förut men de har blivit mycket mindre. Att dessa länder läser om mina projekt och leverne är väl inte konstigt vi har ju liknade kultur. Men såg att jag har läsare från Indonesien och Malaysia också och det tycker jag är skoj. Men de har väl lite annorlunda kultur än vad vi har eller har jag fel. Fast de vill väl veta hur vi har det här i Sverige vilket är roligt.
Fast jag blir inte klok på denna statistik informationssidan som är här på blogger. Ibland så tycker jag att den gör som den vill. Vet inte om man kan lita på den. Den är fortfarande på förra månaden tycker jag med hur många läsare jag har haft per månad.
Ja nog om detta med statistik är väl inte så roligt att läsa om.
Igår hittade jag lite hallmöbler på min Facebook loppissida där jag gör mina fynd. Ett skoställ och två hatthyllor för 400kr ska hämta dem i kväll. Tror det kommer bli jättebra med dem i hallen än den stora hatthyllan jag har nu. Ni får se bilder ikväll på sakerna.
Nu blev det som igår när jag inte hade nåt att skriva om det bara flöt på kan man säga. Undra om författare har det så här. Måste vara sjukt svårt ibland och få fram nåt att skriva eller de kanske är av ett annat släkte som inte har det problemet.
Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt börjat skriva på en bok för ett långt tag sedan. Har väl en ide om en deckare. Men sedan körde jag fast lite och har inte skrivit på den på länge. Får se om jag fortsätter på den en dag. Får väl göra som jag gör här bara börja skriva och se om det bara flyter på.
Ja det var väl det för nu återkommer ikväll med lite bilder på mina fynd. Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar