onsdag 14 augusti 2013

Galaxyjobb igen

Ja då har man jobbat några dagar efter semestern igen då. Har haft en hel del att göra på kvällarna men på dagarna är det mindre. Nu imorgon blir det att ta fram mina gamla bageritakter i att gå upp tidigt. Ska ha hand om frukost resten av passet så då blir det att gå upp tidigt för att utfodra alla med frukost. Ska nog gå bra tror jag det blir ju bara fem dagar så det är lugnt.
Igår gick det ju bra för mitt Dackarna vann borta mot Västervik i en bra match efter vad man läst på Facebook och dyl. Så nu blir det semifinal det enda negativa i det är att jag förmodlingen jobbar de dagarna matcherna går. får hoppas att jag kan se någon match.
Det verkar ha varit en del konstiga poäng i slutomgången tycker jag efter har läst hur många poäng en del förare tog. De vill ju hålla nere sitt snitt till nästa säsong vilket är helt fel tycker jag. Detta med snitt på förare är helt åt helvete enligt min åsikt måste finnas nåt annat sätt att hålla nere kostnaden på lagen. Man får försöka fundera ut nåt bra.
Nu är man ledig till imorgon bitti då man kör igång klockan 3:30 med frukosten som sagt var.
Blir en tidig kväll så man vaknar i tid.
Hoppas kunna uppdatera er imorgon igen så ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar