torsdag 29 augusti 2013

Tidig morgon!

Blev att gå upp tidigt idag för man skulle ringa ett samtal och naturligtvis så är man jättetrött. Jag sov lite oroligt i natt. Drömde konstiga saker man får nog kalla dem mardrömmar. Vissa var så verkliga så det kändes som man upplevde dem. Var drömmar om saker som jag har upplevt i verkliga livet som inte var så roliga. Man undrar ju vad det betyder när man drömmer så här. Är det en påminnelse att man inte ska glömma visa saker eller betyder det nåt annat? Vissa saker vill man ju bara glömma så varför kommer då såna här drömmar. Det vore roligare att drömma roliga saker som kunde bli sanna sedan istället för saker som var skit när de hände.
Ibland drömmer jag saker som man igentligen ville få nerskrivet för de skulle bli en bra bok. Men sedan när man vaknar så har man glömt allt. Man drömmer också ibland och vaknar sedan när man somnar om igen så försöker man fortsätta samma dröm men det går aldrig.
Hjärnan måste få jobba på högtryck på nätterna ibland känns det som. Men det är väl nyttigt med att drömma för att hålla igång hjärnan.
Jag får väl se om mina drömmar i natt betyder nåt. Helst så vill jag inte att de ska det för det var inga roliga drömmar som sagt.
Dags för lite frukost sedan bär det av mot Vimmerby med bilen igen då. Får hoppas på den där magnetventilen då så man får detta ur världen någon gång. Ja det är min dröm för tillfället kan man väl säga. Även små drömmar är viktigt eller hur?
Dream on som de säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar