lördag 3 augusti 2013

Varit på loppis

Ja idag skulle jag köpa det där sängbordet som jag såg häromdagen. Men det hade naturligtvis blivit sålt så det blev inget av med det. Får leta vidare efter nåt.
Mitt bordsprojekt går vidare har målat andra gången nu kanske får måla en gång till få se när det torkat.
Har fått en till ide om att måla om en stol som jag kan ha jämte bordet. Det är en stol som de gamla ägarna har lämnat kvar så den är ju gratis.
Får klä om den också i nåt snyggt tyg.
Ikväll är det speedway-GP på tv:n ska bli intressant och se hur det går för alla nu när det har varit lite uppehåll i tävlandet.
Tror att dessa går till final +Darcy Ward  +Emil Sayfutdinov  +Greg Hancock +Nicki Pedersen.
Får väl se om jag får rätt i mitt tippade tippa är inte min starka sida.
Ja det var väl det för nu vi hörs efter speedwayen och ser om jag fick rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar