torsdag 29 augusti 2013

Man tar dagen som den kommer!

Ja vad ska man hitta på att göra idag då. Funderar lite på om jag skulle åka ut i skogen och kolla efter lite lingon eller svamp. Man får passa på när det inte är för soligt. Det sägs att det ska finnas mycket lingon i skogen så jag får väl se.
Mina inlägg om mobbning verkar som de varit intressanta att läsa för de har lästs flest gånger. Det är hemskt att man ska behöva skriva om sånt men så är det. Finns mobbning i alla samhällsklasser visar ju detta med Lundbergs. Det är lite konstigt att Lundsbergs får så mycket uppmärksamhet nu när den stängs det är ju inte första gången såna här saker händer där och sedan verkar den där rektorn vara en konstig typ som inte har reagerat. Han verkar ha vetat om vad som har skett ju.
När man hör detta med Lundsbergs så tänker jag bara på filmen "Ondskan" det är ju precis så det har varit och redan när filmen kom så höll de väl på där.
Nä låt skolan förbli stängd det kommer aldrig att försvinna det där sitter i väggarna kan man säga.
Över till nåt roligare istället. Jag tog min första cykeltur igår sedan jag flyttade hit. Kan säga att det kändes i benen. Vet inga bra cykelvägar här än så det blev bara en kort tur. Sedan bor jag högt upp så det var en jobbig tur hem kan jag säga. Det är världens uppförsbacke hit hem så då fick man känna att man levde.
Nä dags att beges sig till skogen och kolla om bär då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar