fredag 23 augusti 2013

Ny dag ny möjligheter

Ännu en dag som man kan göra något roligt med. Blir att fortsätta i hallen idag för min del kan jag säga. Rev lite tapet och spacklade igår kväll. Så idag blir det att måla dörren första strykningen och sedan att slipa väggen. Så snart kan man börja med det roliga arbetet.
Man har en bild framför sig hur slutresultatet ska bli men aldrig ser man allt skitjobb man måste göra för att komma dit. Vilket i och för sig är tur för då skulle man ju inte börja med någonting.
Ja skrev ju häromdagen om att Roomservice började på Kanal 5 och att de göra fina saker.
Denna gången gjorde de om en stuga som jag tyckte blev helt ok. Tyckte om de där solsängarna eller vad man ska kalla dem. Nu skulle de inte bli så bra om jag gjorde dem så jag tror jag hoppar det.
Men man får idéer hela tiden när man kollar på sådana program.
Nu såg jag på TV4 att de visade Ernst i repris konstigt säsongen har ju nyss slutat. Vill väl se nya saker.
Ja det var väl det jag hade för nu så återkommer jag senare. Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar