lördag 24 augusti 2013

Blev inte som jag tänkt mig.

Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig skulle ju gå upp tidigt för målningens skull. Men det en sovmorgon. Det är skönt att man inte har några måsten i alla fall. Nu är man ju upp och äter en frukost som består av blåbär plockade från tomten. Lite lyxigt och bara gå ut på baksidan och plocka blåbär och det är inga planterade plantor nu om ni nu trodde det utan vildvuxna.
Nu blir det att köra igång målningen lite senare än planerat. Få se hur det blir nu andra strykningen jag hoppas att det räcker med denna gången.
Det är den stora dörren som jag är lite fundersam över det känns som att den suger åt sig mer färg.
Ja det är väl dags att börja med målningen vi hörs av senare. Då ska skriva om en sak som gör mig så upprörd och ledsen.
Ha det så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar