torsdag 15 augusti 2013

Första frukosten på länge.

Ja då har man haft frukosten på båten för första gången på väldigt länge. Naturligtvis så var den ju inte som vanligt utan det var bokat mycket mer så man var tvungen att ha sjöfrukost på flera ställen Men det flöt på bra lite små kaos i början hinnan man fick kontroll på hur man ville ha det.
Ni kanske undrar hur det var att gå upp tidigt ja det var inga problem det heller klockan ringde 03:15 och jag steg upp 03:20. Så mina bageritakter sitter väl kvar långt inne någonstans. Men det är inget jag skulle vilja göra dagligen kan jag säga.
Imorgon är det likadant igen mycket frukostbokningar så frukost på två ställen men nu har jag gjort så som jag vill ha det förberät.
Det är bra med frukost på ett sätt man sköter sig själv man jobbar i sin takt och kan styra sina tider lite så det är bra.
Jag glömde ju att berätta igår att jag har hittat en tapet till hallen. När jag åkte till båten så stannade jag till på Hornbach och köpte en tapet med blommor som är grå och lite silver i. Det kommer bli kanon kommer bild på den när jag kommer hem så ni får se den. Ska jag bara köpa vit färg till trädetaljerna också så är det bara att köra igång.
Hornbach är en bra butik synd bara att det inte finns en närmare hemåt. Jag har sett mycket fint där som inte är så dyrt som i butikerna hemma kring. Mina tapet kostade ju bara 169:- rullen vilket är helt ok för en sådan Non wowen tapet. Tror jag har köpt en liknade hemma en gång som kostade cirka 400kr rullen.
Ja nu är det dags för lite middag så nu får man sluta skriva så hörs vi av imorgon. Ha det bra alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar