tisdag 20 augusti 2013

Sovmorgon not......

Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig idag. Skulle ta en sovmorgon men vaknade klockan 7 och var hur pigg som helst. Men det är väl sovmorgon i kroppen när man gått upp vid klockan 3 de senaste dagarna. Bestämde mig i alla fall för att ligga kvar i sängen och titta på gamla tvprogram på Svt-play. Roligt att se gamla program på nytt igen. Finns ju även nya program att titta på så det blev lite av allt möjligt.
Får väl gå upp nu och göra mig lite frukost för att sedan gå ut och titta till sina domäner. Frukosten blir ju lite annorlunda mot vad jag gjort de senaste dagarna. Har tyvärr inga fina ostar och lax hemma i kylskåpet. Får väl bli kaffe med ostfralla och yogurt. Det är kontraster på frukostarna med andra ord. Vädret ser inte så fint ut än fast de sa att det skulle bli bra väder idag. Men när har dessa prognoser stämt.
Nä upp och börja dagen så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar