tisdag 27 augusti 2013

Hallen!!

Ja nu har jag gjort klart min hall. Blev hur bra som helst. Det var riktigt skoj att fixa med allt jag gjorde. Man blir bättre och bättre på saker ju fler gånger man gör dem. Ta bara detta med att tapetsera tyckte jag var jättesvårt första gången jag gjorde det. Men jag säger köp en bra kvalitet på tapet så går det mycket bättre. Första gången jag tapetserade hade jag köpt en billig  tapet som inte ville riktigt som jag ville så slutresultatet blev väl inte som jag ville. Sedan är detta med Non Wowen tapeter är jättebra.
Allt jag har i hallen är loppisfynd så möblerna har inte kostat så mycket. Hittade två tavlor idag också på Marlyn Monroe som passade in perfekt. Ska fixa till en stol också som fanns i huset.
Något annat som är lite trix med är detta med lister man ska tänka på vinklar och så. Men man lär sig det med.
Min kompis idag.

Ja här ser ni slutresultatet.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar