fredag 9 augusti 2013

Ny dag nya möjligheter

Ännu en dag i mitt hus som jag älskar mer och mer. Mina ideer bara poppar upp hela tiden en del lite galna som jag nog inte kan genomföra men det är skoj att drömma. Har ju laddat upp med saker till min nästa ledighet om man säker så. Jag har inte dåligt att göra i alla fall men det är sånt som jag tycker om. Annars blir jag bara rastlös.
Idag blir det att fortsätta med stenmursprojektet tror jag göra några meter till på det. Börjar bara bli stora stenar kvar tyvärr så man får slita hårt när man ska flytta på dem. Men det är träning här behövs inte gå på gym i alla fall.
Skulle behöva en häcksax också hade ju en förut men den sålde jag trodde inte jag skulle behöva en sådan nåt mer. Men livet gör tvära kast ibland så nu behöver jag en häcksax igen.
Nä nu är det dags att ge sig ut och flytta sten innan lunch så man hinner med lite innan det kanske kommer regn igen. Det var inte klokt vad det regna igår det måste ha blivit översvämningar någonstans. Här nere på gatan så forsade det vatten ur gatbrunnen. Jag har ju mitt hus högst upp på gatan så hos mig är det ingen fara. Det sägs att detta var gräddhyllan på 80-talet när husen byggdes ja fint ska man bo ha ha .
Ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar