torsdag 8 augusti 2013

Inköp till hall

Ja då har jag varit och hämtat mina senaste inköp från  loppissidan på Facebook. Denna gång blev det lite saker till hallen. 2stycken hatthyllor och 1styck skohylla för 400kr vilket jag tycker är ett fynd.
Jag har även gjort lite mer inköp till hallen nämligen bröstpanel som ska upp på väggen. Den kommer målas vit. Ska jag bara ha tag i en tapet lutar mot en enfärgad i någon bra färg eftersom möblerna går i vitt så får jag nog ha nåt som bryter av lite.
Idag var Ernst på TV:n också tyckte han gjorde fina saker idag. En sänggavel i grönt med smarta sängbord som jag funderar på att utveckla lite. Den han gjorde var gjord som en spalje jag tänkte mig en mer täckande med lite spalje på sidorna bara. Får se om jag ger mig på att göra den.
Ja det var väl detta jag gjort idag i regnvädret. Det har regnat riktigt ordentligt idag kan jag säga det är tur man bor högst upp på gatan så allt vattnet rinner härifrån. Dags att ta kvällsmat för att sedan gå och sova.
Fynd till hallen för 400kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar