fredag 9 augusti 2013

Styrketräning

Ja då fick man sig ett riktigt styrketräningspass idag när man fortsatte med stenmuren. Byggde väl cirka 4meter idag. Flyttade några riktigt stora stenar idag så det känns i armarna kan jag säga.
Det blir bra med den muren mot skogen. Det blir som en liten slänt på baksidan av muren som jag funderar på att plantera smultron på  kommer trivas förträffligt där i solen.
Gjort ett nytt loppisfynd idag också en bordslampa för 60kr som passade in perfekt  på halvmånebordet i hallen.
Kommer bli hur bra som helst i hallen när allt är färdigt tror jag.
Man hittar saker till hemmet hela tiden på den där loppissida på facebook. Problemet är när man hittar stora saker så kan man inte hämta det på grund av att man inte får in det i bilen. Man skulle ha en liten skåpbil men det skulle ju inte gå ha en bil bara för det. Då skulle man behöva köra saker åt andra som köper saker de vill ha hem. Det är kanske en affärside hemkörning av loppismöbler.
Har fått ett problem på tomten jag hade i gamla huset nämligen mördarsniglar. Tyckte inte det var så mycket förut men nu verkar de ha ökat så jag plockar och fryser ihjäl dem. Det ska tydligen göra så de inte sprider sig.
Nä nu får det nog bli en filmkväll med lite popcorn.
Börjar ta sig många meter nu.

60krs fynd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar