lördag 24 augusti 2013

Hallen går framåt.

Nu kommer ett roligare inlägg det gäller min hall som går framåt. Idag har jag målat klart trädetaljerna ser bra ut. Sedan kom alla tapeter upp av bara farten de blev skit bra. Nu på kvällen fortsatte jag med att börja spika bröstpanelen lite meck vid lysknappar och vägguttag. tror dock att jag har räknat lite fel hur mycket det går åt känns det som just nu men vi får väl se om det räcker.


 Tycker det blir jättebra med den tapeten sedan ska ju panelen målas vit så den passar till de nya hallmöblerna jag köpte förut. Har jag en sida kvar att spika panel på den som säkert blir svårast på grund av att elementet är där. Men det får lösa sig. Nä nu tar jag kväll med en öl framför TV:n.
Detta inlägget var mycket roligare att skriva. Ha det bra alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar