onsdag 2 december 2015

Måla fönster!

Hann inte med att skriva något inlägg igår så kommer ett idag istället. Blev lite ärende på stan igår, eller stan och stan är väl att ta i. Är väl ingen stad direkt utan en småort. Hämtade lite paket bland annat mina nya vinterskor. Var ju tvungen att köpa nya då jag kom på att mina gamla var ju sönder i klacken. Kan ju säga att jag köper ju inte skor i onödan utan har dem tills de är helt slut.
Köpte även lite fler julklappar så nu är det så gott som klart.
När jag kom hem så blev det lite kaffe med min mamma och byte av julklappar.
Jag hann även med att grundmåla fönstret jag håller på med. Så nu är det bara att måla allt med vanlig färg. Hamnade i fas med både dörr, fönster och dörrkarm allt grundmålat på en gång.
Så då vet man vad man ska börja med nästa ledighet. För nu bär det snart iväg på lite jobb igen. Känns som jag har hunnit med massor på denna ledigheten. Ibland så har man i högsta växeln från början så att säga.
Nu får det bli lite frukost innan dagen kör igång så ha det så bra på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar