söndag 28 oktober 2018

Tillbaka

Då var man tillbaka på min blogg igen var jättelänge sedan man skrev något här.
Får väl säga att man har haft fullt upp med annat socialt.
Man har ju blivit ansvarig för Dackarnas sociala medier bland annat. Alla ni som läst här vet ju att jag är speedwayintressserad. Så nu har man hand om deras hemsida, twitterkonto,Instagram och Facebook.
Under säsong är det fullt upp med att uppdatera dessa sidor med löpande resultat från alla förare. Men även lite rolig information om annat som rör Dackarna. Det jag försöker lägga mycket tid på är att få alla följare mer aktiva genom att få igång lite debatter kring visa ämnen.
Det jag är mest nöjd med är att jag ökat följarna på Instagram från 96 personer när jag startade till att nu vara runt 2480 personer som följer Dackarnas Instagram.
Så kom gärna och följa dessa konton.
Vad har hänt här hemma på husfronten då?
Ja lite målning av altanräcke och fixat till lite planteringar är väl det som jag kommer ihåg just nu.
Detta var lite om vad jag gjort senaste tiden och varför jag inte har skrivit här på bloggen men ska försöka bättra mig med inlägg.
Säger ännu en gång!
Ha en bra söndag på er nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar