tisdag 27 augusti 2013

Slutet är nära!

Den rubriken på detta inlägget fick jag till tycker jag. Nu är det inte så hemskt som det låter utan att min hall börjar närma sig att bli klar. Grundade och målade bröstpanelen igår och det räckte med en gång. Nu efter frukost ska jag åka och köpa golvsockel sedan är det bara att sätta ditt hallmöblerna.
Ja sedan är detta projektet klart. Jag har redan börjat fundera på en tapet till den där delen som går in till sovrummet. Den ska nu vara en tapet med ljusgrått i eller vitt. då blir övergången bäst från hallen.
Så får kolla in lite tapeter på Hornbach när jag åker på jobb nästa gång. De har mycket fina tapeter där till ett bra pris. Får nästan skaffa mig en liten buss om man ska köpa allt fint de har där. Det är jäkligt synd att det inte finns ett Hornbach på närmare håll. Nu åker jag ju till Stockholm i alla fall men det blir dumt att handla innan man går på båten. Men jag hinner handla efter jag går av båten också blir lite stressigt men det går.
Ser ut att bli en vacker dag idag när jag sitter här vid köksbordet och skriver detta. Konstigt det är ju speedwaytisdag och då brukar det inte vara fint väder men det är bara morgon än så länge. Mycket kan hända under dagens gång. Det är idag man får se vilka Dackarna får möta i semifinalen. Jag tror det blir Vetlanda.
Nä dags att bege sig till järnaffären och köpa golvsockel så jag blir klar. Jag lägger upp bilder senare idag så ni får se slutresultatet av allt slit jag haft. Så ha tålamod så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar