söndag 25 augusti 2013

Snickeridag!

Då var det söndag igen då ja. Ska vara vilodag men jag kör en snickeridag jag. Fortsätta spika panelen i hallen. Förhoppningsvis så flyter det på bra utan några missöden.
Ska även klippa gräsmattan idag den växer inte så mycket nu som för några veckor sedan.
Så detta med att söndagar är vilodagar är nog inte riktigt sant i dagens samhälle. Enda skillnaden är att en del affärer har stängt utom i storstäder då. Där har de öppet nästan alla dagar om året tror jag.
Jag undrar om det går ihop sig och ha öppet en söndag eller röd dag. Allt med löner och så är ju högre så man måste ju sälja lite om det ska gå plus.
Jag har ju fått annonser på min blogg nu men jag fattar inte riktigt hur man ska tjäna nåt på dem. Det är ju bara när folk klickar på dem som det ska ge nåt och hur ofta sker det. Jag klickar ju sällan på annonser på sidor jag surfar på om det inte är nåt speciellt man söker.
Men jag tycker jag har rätt bra annonser i alla fall ja ni ser ju själva vad det är för några. Undrar de som har massor av besök på sina bloggar om de får nåt av sina annonser. Jag har dem ju för att testa om det gick att få några och det gjorde det ju så testet funkade.
Nä dags att spika så ha det bra så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar