onsdag 28 augusti 2013

Bilverkstad

Idag blir det nog en seg dag för jag ska lämna in min bil på verkstaden. De ska fortsätta sökningen efter felet som gör att motorlampan lyser. Jag tror det har nåt med givaren till turbon att göra. Det känns som den funkar ibland och ibland så vill den inte alls. Ja man kan säga att den har svårt att andas. Får hoppas det inte blir allt för dyr historia.
Så dagen kommer nog bli seg för jag får väl gå runt i Vimmerby och vänta på bilen och det finns ju inte så mycket att se i Vimmerby.
Det man brukar kolla på där är bilar för det finns det många affärer med men jag har nyss bytt bil så det är ju klart.
Får kolla in lite tapeter kanske i byggvaruhuset. Man får hitta på allt möjligt bara för att få tiden att gå helt enkelt.
Där har ni min dag idag. Den låter väl som glamour. Så ha det så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar