söndag 4 augusti 2013

Konstigt detta...??

Detta med bloggande är konstigt ibland tycker jag. När jag började blogga så hade jag inte mycket läsare men sedan steg det sakta med en riktig topp en dag. Men nu så har det dalat neråt och igår hade jag inte många läsare alls. Jag skriver tydligen inte om något intressant i min blogg men det är skit samma jag fortsätter med mina inlägg än då.
Det kommer nog mer projekt från min sida så småningom så det är bara att fortsätta följa min blogg.
Ska försöka göra bra inlägg med allt som jag börjar med. Mina projekt kanske inte är så stora men jag gör sånt jag tycker om att göra.
Imorgon så ska jag åka och hjälpa till på speedwaybanan det är ju derby på tisdag mot Vetlanda. Hoppas på fint väder så kommer det mycket folk. det jag ska hjälpa till med i morgon är att förbereda för maten till VIP-gästerna.
Får hoppas att det är någon förare där i morgon och tränar alltid intressant att träffa dem när det inte är match.
Annars så träffar man dem ju på tisdag förmiddag när de går omkring som spöken och laddar för matchen.
Det är alltid roligt och se hur en del laddar allt från att bara sitta själv till att dricka kaffe med oss andra som jobbar.
Sedan får vi inte glömma alla de polska mekanikerna som är hungriga för jämnan. Tror de inte får mat någon annanstans än här i Sverige.
Dags att sova god natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar