fredag 30 augusti 2013

SM-Final speedway

Jag sitter just nu och tittar på SM-finalen i speedway på C-more. Den körs på banan i Vetlanda vilket inte världens bästa bana för att få se omkörningar direkt. Lite tråkigt att titta på vilket är synd ger inte bra reklam för sporten. Sedan ser man att det inte är mycket publik vilket är tråkigt det med. Men jag tycker det känns lite avslaget detta med SM tyvärr. Svenskarna har inte varit bra i GP-tävlingarna och i andra internationella tävlingar. Det gör att folk inte tycker det är så intressant att komma och titta.
Sedan har väl reklamen för tävlingen inte varit den bästa tror jag.
Nu har jag skrivit mycket negativt så nu får det vara nog med det. Får hoppas på ett guld till en dackeförare. Får väl se hur det går med det. Nä nu får jag fortsätta att titta så skriver jag mer sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar