söndag 1 september 2013

Auktion

Idag gick jag upp tidigt för att vara söndag. Ovanligt pigg fast det var tidigt.
Det blev att åka på auktion idag det är roligt med auktioner. Köpte mig lite saker för riktigt struntsummor vissa saker. Bland annat en kartong med div murarverktyg för 20kr och en kartong med olika trissor typ stålborstar för borrmaskiner för 20kr. Men det jag skulle köpa var en elektrisk häcksax som jag också lyckades ropa in för 200kr. Klart nöjd med mina inrop kommer bilder på sakerna senare idag. En del saker gick otroligt billigt till exempel ett köksbord i furu med fyra stolar för 20kr.
Idag ska jag även hämta två fynd jag gjorde på loppissidan på Facebook två helt nya pallar som jag funderar på att ha som nattduksbord och sedan två lampor.
Sedan är det dags att städa lite här hemma så det är fint sedan när man kommer hem från jobbet. Ska även packa och tvätta. Sådant räknas ju också som att fixa.
Ja det var vad jag hade att rapportera för nu hörs av senare med bilder på mina fynd jag gjort. Ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar