fredag 6 september 2013

Frukostpass igen!

Då har man haft frukostpasset igen då. Klockan ringde klockan 03:15 gick bra att gå upp vid den tiden faktiskt. Trodde det skulle bli en jobbig frukost med mycket gäster men det blev en lugn frukost. Gästerna var väl trötta efter festandet igår kan jag tänka mig. Så de satsade väl på att äta lunch istället. Imorgon ska det vara lugnare enligt bokningarna i alla fall men man vet aldrig.
Får se hur länge jag får stanna på frukosten jag skulle bara vara över helgen sedan skulle jag byta arbetsstation igen.
Jag lyckades att somna nu på rasten och sova som en stock i 2timmar. Ändå så sov jag hela natten innan. Men man är så uppe i varv hela tiden när man är ombord så man blir trött.
Nu har man jobbat färdigt för idag då så nu har man hela eftermiddagen ledigt. Äta lite middag sedan gå till hytten och läsa lite innan man går och lägger sig för natten igen då. Enda negativa med att jobba frukostpasset är att man jobbar mycket själv och träffar inte så många arbetskamrater. De jobbar ju när jag är ledig så att säga.
Ja det var väl det jag hade på hjärtat idag. Så ha det bra alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar