måndag 23 september 2013

Fantasier och drömmar!

Jag vet inte vad som pågår i hjärna nu har jag haft sådana konstiga drömmar igen. Drömde jag var tillsammans med en svensk känd kvinnlig författare. Vi var på någon tillställning vid något slags hotell som låg vid havet. Vi satt och väntade tillsammans med andra på att få komma in till matsalen och där var det någon slags buffe. Det konstiga var att det var helt vanliga människor inte några andra kändisar mer än hon. Ja det är inte klokt vad man drömmer mycket konstigt. Måste bero på att jag är inne i en sådan läsperiod just nu. Har läst rätt mycket böcker nu och då sätter väl fantasin igång.
Synd att man inte är så duktig så man kan skriva ner alla fantasier till en bok. Då skulle man kunna kallas sig för författare själv och slippa drömma om dem.
Dags för lite sliperiarbete igen då ja. Man blir helt gråhårig av allt damm. Men det får gå för jag vet att det blir fint när jag är klar.
Vi hörs av senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar