söndag 8 september 2013

Man vet aldrig!

Idag började dagen som man trodde dagen skulle vara igår. Blev en riktig överkörning med gäster som åt specialfrukost idag. Gick hur mycket pålägg som helst kändes det som. Så man ska inte säga att söndagar är lugna dagar för det var något helt annat idag. Imorgon vet jag om att det blir en jobbig frukost för då är det bokat jättemycket. Så då får man se hur det utvecklar sig.
Måste berätta om en rolig sak som hände igår. När vi åkte från Åbo så kom det en Jetskiåkare som hängde med hela vägen till Stockholm. Han åkte vid sidan av fartyget hela vägen, ja ibland så showade han lite på svalvågorna från fartyget. Han hade monterat extratankar bak på jetskin. Det måste ha känts i armarna efter den turen. Vet inte hur han tog sig tillbaka till Åbo sedan.
Igår var det även GP-speedway och det gick som det har gått hela säsongen för svenskarna ingen till semifinal denna gången heller. Lindgren var närmast att ta sig dit men missade med en poäng tror jag det var. Vet inte vad det är som hänt med dem i år de har ingen fart i grejorna.
Nu tror jag Tai blir världsmästare i år han kör hur bra som helst och med bra självförtroende. Igår vann Hampel med Tai som tvåa Gollob trea och fyra Iversen.
Nästa tävling är på Friends Arena kommer nog bli en höjdartävling hoppas svenskarna tänder till på hemmaplan.
Stöd gärna Friends med en slant för att hjälpa till mot mobbningen. Jag skänker pengar från det jag får in på mina annonser här på bloggen. Så hjälp till genom att klicka på dem.
Nä dags för lite kaffe sedan är man ledig till i morgon bitti. Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar