onsdag 18 september 2013

Blev en lugn dag

Ja dagen utvecklade sig inte riktigt som jag tänkt mig kan man säga. Råkade somna om och vaknade med världens huvudvärk. Så har inte gjort ett dugg idag kan man säga. Tog ett bad som jag trodde göra så huvudvärken skulle försvinna men det gjorde den inte. Så det blev att gå och lägga sig och vila.
Dagens andra grej idag var att Dackarna mister sin lagkapten Fredrik Lindgren som har skrivit på ett kontrakt med Indianerna. Vilket inte var så konstigt i och för sig han är ju därifrån. Men jag fattar inte riktigt hur de får ihop det med snitten och så. De har en jäkla bra topp 5 nu med förare så deras reservsida kommer bli svag skulle jag vilja påstå.
Hoppas lagledningen i Dackarna har något på gång snart förarna börjar försvinna en efter en. Vi måste nog ha in en svensk toppåkare tycker jag. Men de växer inte på träd. Måste ha en som är jämn med att leverera poäng.
Nu är det dags för andra SM-finalen och jag håller på Piraterna. Så då vinner Vetlanda för så går det alltid med mina tips. Tvärt om alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar