torsdag 12 september 2013

Drömmar!

Jag har ju skrivit om drömmar förut har jag för mig men måste skriva igen. I natt drömde jag nåt konstigt jag träffade en av mina hatobjekt  bland schlagerartister eller hatobjekt är väl ett starkt ord. Jag tycker inte denna artist är bra. De som känner mig vet nog vem det är vill inte skriva ut det här. Hon har säkert många som tycker om henne men jag är inte en av dem.
Hur som helst så träffade jag henne i drömmen och vi gick ut på date eller något. Hon verkade väldigt förtjust i mig och jag tyckte hon var otroligt trevlig person att umgås med. Vi hade väldigt roligt tillsammans.
Så nu undrar jag vad en sådan dröm kan betyda för jag kommer ju aldrig träffa henne i verkligheten på det sättet som i drömmen. Jag gillar henne ju inte ens eller betyder det att jag ska ändra min syn på henne. Vore ju i och för sig trevligt att träffa henne i verkligheten och se om hon är annorlunda mot vad jag har fått i min hjärna.
Ja man drömmer konstiga saker ibland. Men bara det är sköna drömmar och inte mardrömmar så är det okej för min del.
Liten rapport om mitt jobb fick extra gäster idag på morgon då en av fartygen som går mot oss på Åbolinjen hade problem att gå från hamnen i Åbo igår kväll. Så de gästerna åkte med oss i morse. Fick lite mer att göra än vad jag planerat men det gick galant. Nu har man inte många dagar kvar en jobbig helg som avslutning bara så bär det hem mot mitt kära hus igen.
Få börja greja med mitt projekt ni vet.
Ha det bra alla ni där ute så hörs vi.
Stockholmsskärgård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar