torsdag 26 september 2013

Västkustsresa!

Blev en tidig uppstigning idag för att resa till västkusten för lite besök. Var till och med minus grader när man åkte idag på morgonen minus 3 grader. Men sedan har det varit en fin dag med solsken hela dagen.
Man har haft en rolig dag idag med lite bowlingspel med mina barn och sedan det obligatoriska besöket på +McDonald's . Tur att jag inte har ett sådan hemma i mina trakter skulle nog bli många besök där då.
Liten tur i affärer efter det då jag gjorde ett fynd på en ogräsmatta. Kostade bara en tredjedel av priset jag sett hemma så ibland är det bra med storstads besök.
Nu blir det att slappa på hotellrummet bor på samma hotell som sist lite bättre rum denna gång med egen balkong till och med.
Får se vad det blir på agendan imorgon något kul blir det nog. Måste gå och sova nu är riktigt trött efter denna tidiga morgonuppgång. Så sov så gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar