fredag 20 september 2013

Blev lite gjort ändå!

Eftersom jag mådde skit idag på morgonen så trodde jag att det skulle bli att ligga i sängen hela dagen. Men bestämde mig för att ta en dusch och sedan mådde jag lite bättre så började slipa lite på mina dörrkarmar. Så nu är de flesta av dem grundmålade. Har en kvar att slipa och sedan toalettdörren som jag nog måste slipa mycket mera än de andra eftersom de har fuskat så med den.
Har även hunnit med att klippa gräsmattan nog för sista gången denna sommar/höst. Snart är det dags att räfsa löv istället och sedan kommer snöskyffeln fram. En snöskyffel som jag inte har så det blir att införskaffa en sådan.
Imorgon är det dags för GP-speedway från Friends Arena i Stockholm och det kommer nog bli en bra tävling om man läser hur många biljetter de sålt. Det att det sålts 20000stycken biljetter och det är bra för att vara i Stockholm tror jag nog. Nu är det väl inte många Stockholmare som köpt biljett men ändå. Tror nog det är en bra arena att köra speedway på blir lite som i Cardiff och Köpenhamn.
Sedan får vi hoppas att vi får ett positivt besked om var den andra deltävlingen hamnar nästa år. Tror att Göteborg har försatt sina chanser där har det varit strul i alla år de haft tävlingen så nu är det dags för Målilla igen.
Vore även trevligt om det gick bra för de svenska förarna imorgon. Själv tror jag på Fredrik Lindgren nu när han inte längre är Dackeförare så går det nog bra.
Ja det var väl det för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar