tisdag 17 september 2013

Dagen börjar tidigt!

God morgon på er dagen började som igår tidigt. Sitter i än att jag ska gå upp tidigt. Men tog frukost på sängen. Titta på film i sängen är inte helt fel klockan 06:00.
Läste i tidningen idag att Målilla ska få tillbaka GP-speedway till 2014 om det nu stämmer. Helt rätt i mina ögon. Bra organisation med en speedwaybana som bjuder på bra speedway.
Är även bra förhandlingsläge att få förare till Dackarna. De får ju åktillfälle på en GP-bana.
Räknade lite på lag igår och som jag får ihop det så kan de behålla hela laget. Vet inte om jag räknade rätt med snitt och så men om nu Indianerna kan ha två förare med 2,0 i snitt varför skulle inte Dackarna kunna behålla Darcy Ward. Verkar konstigt i mina ögon. Hoppas verkligen de behåller honom och att han får åka en hel säsong här.
Men man får se vad som händer på den fronten. Nu dags att gå upp och hitta på något ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar