söndag 29 september 2013

Konst upp på väggarna

Får väl börja med att säga förlåt för jag inte gjorde någon uppdatering igår men hade fullt upp. Började med en sovmorgon och sedan hotellfrukost och efter det en promenad. Sedan var barnen och jag och tog en fika på stan innan det var dags för bio. Smurfarna 2 i 3D blev det en rolig film och skoj att se den i 3D. Kändes som man var inne i filmen. Efter filmen så blev det att åka hem igen.
Haft tre otroligt roliga dagar på min resa till västkusten.
Idag har jag varit och hämtat mitt senaste inköp från den där Facebooksidan där jag gör alla mina fynd. Hittat ett skrivbord efter mycket om och men. Så nu har den första möbeln kommit in på kontoret också. Dags att leta efter en kontorsstol och något att ha skrivare på men det löser sig nog det med.
Fick även med mig lite konst från min resa hos barnen. Två jättefina tavlor från två konstnärer som kommer bli stora en dag. Så dem har kommit upp på väggen i vardagsrummet blev jättebra med lite färg på den stora väggen.
Nu ska jag måla dörrkarmarna en sista gång så är det färdigt tills jag kommer hem från jobbet nästa gång.
Ja det var det jag hade just nu att rapportera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar