tisdag 17 september 2013

Ja vad ska man säga!

Jag har ju skrivit om detta med annonserna på min blogg. Nu har mitt konto blivit avstängt på grund av att jag har tydligen uppmuntrat folk att klicka på annonserna. Det var att jag skrev att pengarna skulle gå till Friends som jag uppmuntrade. Ja det har bara varit skit med dessa annonserna så ärligt talat är jag glad att kontot blev stängt. Ja så kan det gå. Men bloggen fortsätter utan annonser.
Ikväll körs den första SM-finalen i speedwayen får väl titta fast Dackarna inte är med. Vet inte vilka man ska hålla på. Tror nog att Vetlanda blir svåra de har hittat formen som de alltid gör av någon konstig anledning.
Får hoppas det blir bra speedway fast banan i Vetlanda som de kör på ikväll är ju inte känd för att bjuda på det.
Har börjat mitt projekt nummer 2 idag med att riva tapet och ta bort lister. Har även börjat slipa ner dörrkarmarna för att måla dem vita. Såg nu att toalettdörren inte är alls bra målad vet inte riktigt hur de har målat den. Får nog slipa ner den helt för det ska bli bra igen.
Var även och köpte färgen så nu är det bara att köra på. Gick med Happy homes medlemsklubb så nu får man rabatter när man handlar. så gå med där lägger ut en länk i arkivet där ni kan anmäla er.
Nä dags att fixa till lite mat till speedwayen så man har nåt gott till den. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar