lördag 14 september 2013

Jättefrukost!

Blev så mycket som jag hade räknat med idag på specialfrukosten. Hade 220stycken som åt där idag. Men det flöt på jättebra med allt så då går det bra att jobba. Imorgon har jag mycket på buffe frukosten istället. Får man se hur det går men det går nog bra det med. Idag var det massa rockmäninskor som var och åt frukost. Det är svarta kläder som gäller då med lite nitar och läder helst. Ikväll är det zumbamäninskor som går ombord så imorgon får man se hur de är klädda.
Ja vi har alla sorts kryssningar här på M/S Galaxy kan man säga. Så det finns något för alla smakriktingar.
Kommer nog bli skoj att jobba nu när det närmar sig jul för det kommer bli mycket bra artister som ska komma ombord och spela.
Så det tycker jag ni ska boka en kryssning med lite julbord på det. Sedan kan man ju köpa lite godsaker i taxfree också.
Nä nu vill jag komma hem så jag får rapportera lite husfixargrejor till er. Är ju inte så kul och läsa om detta med frukost hela tiden men ha tålamod det kommer komma roligare saker.
Dags för en dusch och sedan blir det TV innan man ska sova. Så god natt säger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar