måndag 16 september 2013

Hem ljuva hem

Då var man hemma igen efter några dagar ute på Östersjön. Så nu får man ta den obligatoriska sovmorgonen imorgon eller sovmorgon det blir det väl om man jämför med de senaste dagarna då klockan har ringt 03:15. Tror jag sover till klockan 05:00 i alla fall ha ha!
Det märks att det börjar bli höst det är kallt ute och mörkt. Regnade gjorde det också när jag åkte hem. Hoppas på uppehåll imorgon så man kan vara ute lite i trädgården. Annars får jag väl börja med mitt nya projekt inne. Förlängningen av hallen till sovrummet eller vad man ska kalla det.
Blir ett kort inlägg här idag eller kväll är det ju ska försöka göra ett längre imorgon. Det märks på antal läsare när man är på jobb det går ner hela tiden man är ombord. Jag skriver inte så mycket om husfix då så det är väl inte så intressant kan jag tro.
Jag säger god natt och sov så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar