lördag 7 september 2013

Konstig lördagsfrukost

Lördagsfrukostar brukar vara mycket minikryssare som kommer på i Åbo och åker till Mariehamn. De brukar äta specialfrukost så det brukar gå mycket där. Men idag vet jag inte vad som hände gick och väntade på att det skulle smälla till men det flöt på bra hela morgonen. Så antingen var jag bra förbered eller så åt de väldigt lite hoppas på det första.
Imorgon är det en lugn morgon enligt bokningarna men man vet aldrig hur det blir. Tror dock på en lugn morgon.
Ikväll är det GP-speedway som man missar på grund av att vi inte har den kanalen ombord.
Tror att Tai Woffinden avgör VM ikväll när Emil inte kan vara med. Min finaltips är Iversen, Ward, Zagar och Nicki men hoppas att Fredrik Lindgren tar platsen istället för Nicki. Vi får se hur tipset går in denna gången mina tips har ju aldrig gått in så det vore ju konstigt om det gjorde det denna gång.
Nu har man snart gjort halva detta arbetspasset så nu börjar snart nerförsbacken kan man säga. Konstigt att första veckan går så sakta medan andra veckan brukar rusa iväg men då är man väl så inne i det så man känner väl inte efter så mycket. Tycker dock att dagarna går snabbare när man jobbar frukost för då är man färdig tidigt och har inte de där kvällspassen. Ja man har ju ett jäkla tidigt morgonpass istället.
Jag har ju skrivit om att jag har annonser på bloggen tror jag börja fatta nu hur det funkar. När folk klickar så ser man det på ett konto som jag har genom bloggen. Sedan görs det utbetalningar till mig när man kommer upp i en viss summa som jag fattar det. Tog bara två månader innan jag fattade hur det fungerade. Så man kan säga att jag är inget datasnile.
Dags att gå att vila lite innan det är dags för middag och sedan dags att gå och sova. Så ha det bra alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar