onsdag 25 september 2013

Biltvätt!

Har hunnit med lite allt möjligt idag bland annat har jag tvättat bilen. Så nu är den ren och fin igen. Kändes att är höst ute det var lite kyligt nu på eftermiddagen när jag tvättade bilen.
Men det var ju inte så kallt så vattnet frös i alla fall. Det har det faktiskt gjort för mig en gång när jag tvättade en bil hela bilen blev som en isbit. Var väl inte helt optimalt.
Jag har även hunnit med att grunda dörrkarmar och andra sidan på dörren och nu på kvällen så målade jag dörrkarmarna med vanlig färg första strykningen. Blir jättebra med vitt på dörrkarmarna sedan har jag bara två dörrar att måla. Men det får bli på nästa ledighet. efter de dörrarna i hallen så har jag bara tre dörrar kvar att måla i huset.
Men det får bli efter hand som jag renoverar rummet ett efter ett. Ska ju även byta ut dörrfoder och golvsockel i hela huset. Blir också efter hand som jag renoverar rummen.
Imorgon blir det en tidig morgon för att göra en resa till västkusten igen. Ska vara där tidigt så det blir en bagarmorgon kan man säga klockan ringer 03:30. Så får gå och sova snart så man orkar med dagen som kommer med allt vad det innebär.
Lite jobbigt att köra så tidigt på morgonen dock med allt vilt som rör på sig så tidigt. Kan ju även vara disigt och då är det jobbigt att köra bil.
Ja så det är dags för mig att gå och sova nu så god natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar