söndag 1 september 2013

Fyndens dag

Idag har man gjort lite bra affärer tycker jag. Är nöjd med både mina auktionsfynd och mina andra inköp. Måste bara hitta lite möbler till mina rum bland annat ett skrivbord och någon liten soffa eller något liknade. Annars tycker jag det börjar bli bra.
Blir inte riktigt klok på detta med annonserna på min blogg. Har fått lite betalt för att det har tittas på sidan antar jag men man får nog mer när folk klickar på annonserna tror jag. Men det ger sig väl detta med men det är en invecklad historia tycker jag.
Man måste nästa vara datatekniker för att fatta nåt. Men det är ju inte därför jag började blogga för annonsernas skull utan för att det är roligt.
Jag lovade ju lite bilder på mina fynd så här kommer dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar