tisdag 24 september 2013

Fin dag!

Ser ut att bli en fin dag idag. Solen skiner och det glittrar i de gula löven på träden. Funderar om man inte ska vara ute i trädgården istället för att stå i verkstaden och måla. Men det blir nog målning vill ju få grejorna färdiga. Så man får det fint igen och slipper att sakna en dörr till toaletten.
Fick en ide igår som jag funderar på nämligen att såga ut ord i plywood. Funderar på att såga ut ordet bad till dörren till badrummet men måste hitta något bra typsnitt. Sedan bara att koppla in skrivaren.
Kan nog bli bra om man hittar något snyggt.
Fick även en ide om att göra måla upp städers namn på väggen i ena sovrummet. Får fundera lite om jag ska göra det eller om det blir nåt annat.
Uppslag är det ingen kris på kan jag säga utan det dyker upp nya hela tiden sedan om det blir något av dem är en annan sak.
Roligt med bloggen nu för jag har nog fått en jämn skara läsare. Det är ungefär 30stycken läsare varje dag enligt statistiken. Låter inte så mycket för er kanske men det är svårt att få läsare men det har ökat lite hela tiden. Så det tar ett tag att nå ut. Men som sagt nu har det legat stadigt ett tag.
Mina toppar är mina inlägg om mobbning vilket är både skoj och inte. Man ska ju inte behöva skriva om det så det är delad känsla för det.
Får väl hoppas att de läsare som läser om det också tycker om allt annat jag skriver om husfix och mitt motorintresse.
Dags att gå och bli lite dammig igen då vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar