söndag 27 oktober 2013

Vintertid!

Ja då ställde vi tillbaka klockan i natt till vintertid så man fick sova en timme längre. Men vet inte om det är vinter ute direkt idag är det +13grader. Så vinter vet jag inte om jag vill kalla det.
Men idag blir det att sätta på vinterdäcken på bilen. Man vet ju aldrig helt plötsligt så är det halka ute. Ska bli lite intressant hur min bil är på vintern har märkt redan nu när det regnar att man får vara försiktig på gasen så den inte ska spinna. Det är lite kraft i den som ska ner i backen. Man får köra med ett ägg under gasen som Christer Glenning alltid sa på trafikmagasinet.
Idag blir det även lite städning och tvättning en tvättmaskin är redan igång. Sedan blir det att städa lite i huset.
Får se om jag hinner med att måla min dörr gjorde sista grundningen igår så det vore bra om jag kunde hinna med att måla den en gång med vanlig färg.
Dags att bege sig ut i garaget för däckbyte. Ha det bra så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar