fredag 11 oktober 2013

Alla är inte nöjda!

Ännu en dag på havet det blå. Började med en sovmorgon för första gången detta passet. Men vaknade naturligtvis tidigt ändå. Men lyckades sova en stund till som tur var.
Idag blev det en lugn lunch med väldigt lite gäster. Men hade tyvärr en gäst som var riktigt missnöjd med buffematen. Alltid tråkigt med såna gäster men ibland har de flesta sådana konstiga argument till allt. Som denna gästen det var en hinna på rödvinssåsen vilket inte är så konstigt när den står under en värmelampa svårt att inte få det då. Fisken var det synd att man hade dödat för den var inte god. Smaken är ju olika som ni vet han kanske inte gillar rödtungarullader vad vet jag.
Men det var ju bara stå där och hålla med honom så mycket som möjligt fast man ville säga sin mening. Men gästen har ju alltid rätt men ibland vet i fasen.
Ikväll blir det cirka 300 stycken gäster så då händer det lite mer. Får hoppas på gladare gäster då.
Nu lite pause innan det är dags för middag.
Jag ser att mina läsare har ökat på sista tiden vilket jag tycker är jätteroligt. Det tillkommer nya länder hela tiden. Hoppas att jag skriver nåt som gör er intresserade av att fortsätta följa min blogg. Jag ska försöka skriva så mycket skoj jag kan. Så fortsätt att följa mig så får ni se.
Dags att vila. Ha det bra alla nya och gamla följare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar