söndag 13 oktober 2013

Kan bli en intressant kväll

Ja då var det söndag med specialkryssning då ja. Ikväll kliver det ombord kvinnor 55+ eller nåt sådant. Det är en tidning som har en kryssning som är återkommande varje år. Vilka gästerna till störst del är äldre kvinnor. De kan vara lite småjobbiga kan jag säga. Mycket frågor om allt från var drickan är till varför man inte har vissa saker.
Ikväll blir det även intressant med lite ny personal och sedan henne jag skrev om igår på dessertstationen. Jag har i alla fall bestämt mig för att bara sköta min station. Jag kommer få häcken full på den tror jag.
Så nu går jag bara och väntar på att klockan ska bli 24:00 så dagen är slut. Får hoppas att det blir lugnare än vad man tror så det går galant med tanterna.
Imorgon är det desto bättre dag för då är det hemgångsdag och det vet ni vid detta laget att de dagarna är de bästa av alla ombordsdagarna.
Måste börja packa lite och städa hytten för nu ser den för jäklig ut. Men först lite fika sedan vila lite så man är redo för anstormningen ikväll.
Ha det bra så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar