torsdag 24 oktober 2013

Vad ska man skriva om idag då?

Hej på er alla läsare idag vet jag inte vad jag ska skriva om. Det är en fin dag och mina vänner småfåglarna har snart ätit upp maten jag la ut till dem igår. Inte klokt vad de äter det är en bra restaurang med andra ord.
Vad ska man mer skriva om en dag som denna. Jo jag kan skriva om en sak som jag läste på min facebooksida.
Har en vän som skrev idag om att han skulle åka upp till Leksand och prata om ett projekt han håller på med här nere. Nämligen om längre öppettider under högsäsong. Jag tycker det låter skrattretande vilket inte han tyckte. Varför måste det till ett projekt om detta tala om att kasta pengarna i sjön.
Har man en verksamhet så har man väl öppet när kundunderlaget finns behövs det andra som sitter och diskuterar detta.
Håll med om att det är skrattretande. Vill man inte tjäna pengar så skiter man i att ha öppet helt enkelt.
Ja mycket ska man läsa här i livet. Får ta en kaffe på detta ha det bra så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar