onsdag 2 oktober 2013

Jobbet går vidare!

Man jobbar vidare på sitt frukostarbete. Idag har det var en av mina lugnaste dagar jag haft ombord. Hade i och för sig en grupp på 100personer men de åt mest från den varma linjen. Men jag kommer få mina toppar i helgen som alltid. Det är lugnt överlag ombord nu i början av veckan allt kommer på helgerna.
Ett inlägg om ett av dessa fixarprogram det jag vill skriva om är det nya programmet på +TV4  Drömkåken. Jag undrar hur uttagningen av de tävlande gick till. De flesta har ju noll koll på detta med att bygga kan jag säga. De bygger med fel skruv och väggar som inte går enda upp mot tak.
Någon hade mer problem av att få gå på bajamaja än av att bygga. Sedan detta med att ha halsband och vara så målad så man ser ut som jag vet inte vad. När man bygger ska man bli skitig och svettig men dessa kvinnor blir väl inte det.
Ett par blev inte färdiga med sitt rum ordentligt men det var ju ingen överraskning för när man såg deras egna hem så var det ju inte eller färdigt.
Ett annat par hade ju inte byggt så mycket så det föreslog direkt. Hur tänker man när man tar ut sådana par ska det bara bli bra Tv med så dåliga par som möjligt.
Hade varit roligare att få se par som kunde bygga. Alla tror att det är så enkelt med allt så det var väl därför dessa par anmälde sig till programmet kan jag tro. Nä jag blir bara arg på att se det där programmet men jag ska se det i fortsättningen bara för att rapportera till er om alla fel de begår.
Får bita ihop och skratta åt skiten helt enkelt.
Nä nu får jag gå och äta lite innan man tar kväll. Idag bjuds det på sjömansbiff så klart man är ju på en båt ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar