måndag 14 oktober 2013

Varit en bra dag!

Ursäkta mitt sena inlägg men har haft fullt upp idag. Det var ju hemgångsdag idag så det var en bra dag. Den började också bra med att jag har vunnit 4 stycken biobiljetter till filmen Turbo.
Tävling var hos autoexperten och gick ut på att skriva varför man skulle få biobiljetterna. Skrev att jag ville se den med mina barn nästa gång jag träffar dem och den gick tydligen hem. Så nu får jag biljetterna hemskickade inom de närmaste dagarna.
Ja som sagt har jag haft fullt upp sista dagen på jobbet var en specialkryssning med damer i 55+ och herregud vad de kan vara konstiga eller vad man ska säga.
Det vanligaste orden jag hörde igår kväll och idag var "Hallå", Ursäkta eller var finns. Sedan detta med kommentarer som inte har någon som helst betydelse för mig eller mina kollegor. Men det är bara le och vara glad. Det är ju de som gör så jag har ett jobb som ger mig lön.
Nu sitter man hemma i sitt älskade hus igen efter en bra hemresa som gick galant. Känns lika skönt varje gång att få komma hem som sagt.
Imorgon blir det sovmorgon har jag bestämt mig för. Nu blir det lite kvällsmat innan sängen.
God natt på er alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar