tisdag 1 oktober 2013

Första dygnet

Ja då var man ombord och varit sitt första dygn för detta passet. Var tror ni jag hamnade på för station då, jo frukosten igen. Men det gör inte så mycket varit jättelugnt idag så det går fint. Men det är lite konstigt att man hamnar på samma station för tredje resan. Vi skulle börja med rundgång på detta med frukost så man undrar ju hur den rundgången funkar. Det kanske är att man jobbar fyra pass och sedan har man gjort sitt eller vad tror ni.
Men som sagt det är lugnt nu så det gör inte så mycket att vara på frukosten. Idag hade jag mycket koreaner och då går det mycket grönsaker av någon anledning tycker de om det.
Lite nytt på speedwayfronten från mitt lag Dackarna nu börjar lagbygget för nästa säsong ta form. Gjort klart med en riktig toppförare nämligen +Nicki Pedersen som jag kommer bli hur bra som helst.
Han har skapat rubriker redan innan säsongen börjat det finns nämligen de som inte tycker om han så mycket i Målilla. Han har ju kört lite tufft här imellanåt kan man säga. Men han blir en bra ersättare för Darcy Ward. Laget så här långt ser ut som följer Patrik Dudek, Michael Jeppsen Jensen, Jonas Kylmäkorpi och så Nicki Pedersen. Så det ser bra ut tycker jag nu behövs det bara två svenska förare till och någon toppförare.
Ja det var det jag hade idag att rapportera om. Så har det bra alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar