måndag 21 oktober 2013

Trött!

Dagen börjar lida mot sitt slut är trött fast jag inte gjort så mycket idag. Städat och tvättat har jag hunnit med idag. Annars har det inte hänt så mycket mer. Får hoppas att det inte regnar imorgon så jag kan fortsätta att räfsa löv.
Imorgon får jag besök från anticemex som ska göra en besiktning av huset för husförsäkringen. skulle väl vara gjord för länge sedan men brevet har varit ute på vift kan man väl säga. Det stod adressen jag hade för tre flyttningar sedan konstigt att de inte skickade till denna adress. Det är ju detta objektet det handlar om. Ja får väl se vad han säger om huset. Får leta fram lite papper har inte hunnit lära mig allt om huset än.
Idag tittade jag på tv-programmet Drömkåken på +TV4  och jag undrar fortfarande över ena paret som är med där. De kan ju inte bygga har bara massa konstiga inredningsförslag. Sedan gå omkring i fina halsband när man håller på och bygger det är skrattretande. Fast nu kom det in ett nytt par som nog är ännu sämre. De la klinker idag och tafattigare sätt att lägga på har jag nog aldrig sett. Nu har jag aldrig lagt sånt men detta såg så larvigt ut.
Men det ska väl vara bra tv kan jag tro.
Nä dags att gå och sova. Imorgon har jag ju ett måste vilket känns så där på sin ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar