söndag 20 oktober 2013

Sovardag!

Oj vad jag sov länge idag vaknade i och för sig tidigt men somnade om igen. Men det var lika bra för det är en regnig dag idag. Känns inte som det är en dag att räfsa löv utan en mysa inne dag istället.
Sitter och äter frukost och ser ut över en regnig skog. Men har mina kompisar talgoxarna som äter här på fågelbordet. Roligt och se hur de turas om att äta från maten.
Så vad ska man hitta på att göra idag då, ja det är frågan. Får nog slipa lite på min dörr jag har lite kvar att göra på den kan man säga.
Håller även på med en annan sak till min badrumsdörr. Jag har inte riktigt fått till det än så jag återkommer till vad det är för något. 
Igår hittade jag en sak på den där facebooksidan där jag brukar köpa mina loppisfynd. Jag söker ju efter en fåtölj till ena sovrummet. En sådan som man kan sitta och läsa i. Nu hittade jag en som sålde en hel soffgrupp och jag tror det är den jag(vi) sålde när jag flyttade från mitt förra hus. Nu ville hon sälja hela gruppen men jag tror inte hon får den såld så jag väntar lite och lägger ett bud på fåtöljen.
Den var ju skön att sitta och läsa i och skulle passa perfekt in i det rummet.
Jag kan i och för sig köpa hela gruppen och placera i olika rum men känns som det blir mycket sittplatser då. Finns mycket bra grejor på den där sidan jag har snart lyckats möblera hela mitt hus med begagnade möbler men det är fina saker.
Det var väl det jag hade att skriva om just nu jag återkommer senare med lite mer rapporter från min regnsöndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar