tisdag 22 oktober 2013

Då var det kväll igen!

Dagen blev lite bra ändå till slut. Slutade regna efter ett tag så blev lite räfsande av löv till slut i alla fall. Hittade en stubbe när jag räfsade på sidan av garageinfarten som jag grävde bort. Vet inte vad det har varit som växt där men lite konstigt placerad var den. Tur i oturen var att den var rutten så det gick lätt att ta bort den. Där den var kommer jag att gräva ur till soptunnan. Men det är också ett projekt som får vänta då man här i kommunen ska byta sopkärl snart. Man ska börja med två kärl så man ska sortera sina sopor hemma istället för att åka till återvinningsstationen. Så jag vet inte hur stora kärl jag kommer få.
Dyker som sagt upp nya saker man kan göra hela tiden.
Nu blir det lite kvällsfika och titta på äntligen hemma på +TV4 . Får se om man får några uppslag till något skoj projekt.
Ha det bra alla där ute i höstmörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar